14/05/2012

7shorts

Top 7 over mine shorts, dog ikke i kronologisk rækkefølge, det kom jeg først i tanke om ville have været smart bagefter, men her er de!
1. Wrangler 
For et år siden fandt jeg min farfars gamle wrangler bukser oppe på loftet. De fik en tur med saksen, og jeg har gået med dem lige siden.. Elsker deres trashed look og med nittet bæltet i taljen, giver det det helt rigtige udtryk. 

2. Versace
Mine Versace jeans købt på Roskilde sidste år, ses jeg også ofte med. Dog liiidt kort bagtil, men hvad fanden! 

3. GreenHouse
Et forsøg i faget Design, om at skabe et par XXXL herrejeans om til et par højtaljede shorts. Resultat blev faktisk meget godt, og højtaljede det blev de i hvert fald.

4. H&M divided
Går ikke så vandvittig meget i mine fake læder shorts, da jeg synes de er lidt for lavtaljet, og når stoffet så er af læder, så kan jeg kun tænke på én ting... Men de er fede nok

5. Modström
Jeg elsker elsker elsker mine jogging shorts (eller havd det nu hedder) de er så behaglige, samtidig med at jeg synes de er sådan rimelig præsentable. 

6. H&M divided
Helt spinternye shorts! Går hele tiden med dem, lidt variation ville måske gavne, men de er bare så perfekte og fine.

7. Acne
Går faktisk aldrig med disse shorts, og synes egentlig heller ikke model eller pasform er noget at råbe hurra for... Det er mere historien bag dem, der er fantastisk: At finde et par Acne Jeans i den lokale genbrug til sølle 40 kroner, det er da lidt vildt!

-Signe

3 kommentarer:

  1. Guuud hvor har du en fin blog! Plejer ikke at kunne lide blogge med farver og sådan, men jeg syntes du formår at gøre det fantastisk!

    Vil du måske kigge forbi min blog?

    http://justaddmyfriend.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  2. Signeeee? Den der bikini du har igos, hvor er den fra? Altså den der matcher dit cover? :D

    SvarSlet
  3. Alberte- 1000 tak! Det er jeg virkelig glad for, jeg tjekker den lige ud ;D

    Anonym- Hey! Den er fra H&M's Fashion against aids kollektion (:

    SvarSlet